Hem > bloggande, lärande > Mindspark.se öppnar

Mindspark.se öppnar

Ok, jag erkänner. Jag gillar att starta nya saker. Och jag bryr mig sällan om att fullt utarbeta ett koncept innan jag börjar. Vi kan skylla på min INTP-personlighet. Om jag redan visste exakt vad jag skulle bygga, ända ner i detaljerna, finns det nästan inget incitament kvar att faktiskt bygga det. Nåt element av osäkerhet måste finnas kvar så att det finns något att lära i processen.

Men jag ska försöka hålla mig här nu! Jag har stora planer för det här stället, men ska inte prata så mycket om dem innan det finns något att visa upp. Faktiskt. Men en blogg i alla fall. Den bor på blog.mindspark.se nu.

Kategorier:bloggande, lärande
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

