Hem > howto, jobb, sap, webb > Evernote & Delicious på jobbet

Evernote & Delicious på jobbet

EvernoteEftersom det inte är högtryck på jobbet precis just nu tar jag mig tid att försöka dokumentera det jag håller på med aningens mer systematiskt. När jag googlar efter lösningar på problem så är det ju fiffigt att spara användbar information någonstans. Tidigare var det med på Delicious (se mina senaste bokmärken i spalten till höger) men numer använder jag oftast Evernote, som sparar hela utdrag till ett konto jag också synkar med min iPhone. Text & foton går lika bra, man kan både spara material i olika ”notebooks” samt tagga det.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kategorier:howto, jobb, sap, webb Taggar:, , , , ,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

