Hem > pyssel > Kul med pysselpåse

Kul med pysselpåse

Min sista semestervecka ägnade jag Avesta och där växte sig pysselbehovet stort! Så sen jag kom hem igår har jag pysslat på. Jag har gett mig på att måla kurbits, vilket inte direkt är lätt men jag koncentrerar mig på formerna snarare än tekniken med två färger i en pensel osv. Och jag tog hem hela mitt pärlkit. Alla tänger, trådar, pinnar, pärlpaletter & pärlor. Sen sprang jag till Pärlshopen i Sturegallerian för lite ökad inspiration och kom hem med en liten pysselpåse.


1 st pysselpåse

1 st pysselpåse

Delarna.

Örhängesdelar.

Örhängen är det jag pysslat mest eftersom det också är de accesoarer jag köper mest. Plus att de går snabbt att göra, så det blev det även denna gång.

Första designen, med utbytbara hängen

Första designen, med utbytbara hängen

Lite mindre hoops

Lite mindre hoops

Jag gillar lila och gult ihop...

Jag gillar lila och gult ihop...

Nu känner jag mig mycket vacker!🙂

Kategorier:pyssel Taggar:, ,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

