Hem > iPhone, spel > iPhone: Sally’s Spa

iPhone: Sally’s Spa

Senast nedladdat på App Store är Sally’s Spa, ett gulligt time management-spel i spa-miljö. Sally är en riktig business woman som sprider sin spa-kedja över världen. Kunderna kommer in och ska servas på olika stationer i spa:t, och om de får vänta för länge blir de sura och betalar mindre. De ska masseras, manikyreras och bubbelbadas och varje station har sitt eget lilla sätt att skötas. Dessutom ska man flytta kunderna från station till station, och kränga produkter.

Mellan banorna kan man uppgradera sitt väntrum med skönare stolar och tidningar, mysiga doftljus och så vidare. Jag var osäker på hur kul jag skulle tycka att det var eftersom jag nyligen spelade ett annat time mgmt-spel i sushirestaurangmiljö som jag inte gillade så mycket. Men det här är jättekul! Jag pysslar om mina kunder för fullt och tänker noga på uppgraderingar och vilka produkter jag ska fylla mina hyllor med. Allt känns välgjort, det är snyggt och roligt och jag har redan lagt åtskilliga timmar på det. Ett perfekt casualspel!

Kategorier:iPhone, spel Taggar:, ,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

