Hem > iPhone, spel > iPhone: Mass Effect Galaxy

iPhone: Mass Effect Galaxy

Hur kunde jag missa detta? På gång till iPhone är Mass Effect Galaxy, ett litet spel som ger backstory inför ME2. Jag var så sugen på ME innan det väl släpptes att jag ju köpte prequel-boken Revelation fast jag alltid tyckt att det känns cheesy med böcker som bygger på spel. Och det kanske det är också, men damn om jag inte tyckte boken var spännande. Så givetvis skaffar jag ME: Galaxy så snart jag kan.

Galaxy är en topdown shooter och inte ett RPG, Bioware säger att det ger ungefär två timmars speltid och köttar ut bakgrunden för karaktären Jacob Taylor som överlevde atacken på Eden Prime.

Videon kommer härifrån och du kan läsa ännu lite mer här.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kategorier:iPhone, spel Taggar:, ,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 2009/06/24 kl. 14:36

Kommentera

